Ēdienu fotografēšana

Ēdienu fotografēšana
Ēdiena fotografēšana restorāniem

Svarīgais ēdienu fotografēšanā.
Ēdienu fotografēšana ir ļoti interesanta nodarbe, jo ir tik daudz un dažādi pārtikas produkti, receptes pēc kā tos pagatavot. Ēdienu reklāmas fotogrāfijas uzņemšanā veiksmīgam iznākumam svarīgi ir ne tikai lai ēdiens būtu labi pagatavots, bet arī liela uzmanība jāpievērš visam kopumā.
Patīkama gaisma, dabīgais apgaismojums no loga vai mākslīgais studijas apgaismojums. Katrs apgaismojums rada savādāku efektu, noskaņu un ir piemērots dažādās situācijās. Arī fons uz kā veicama Ēdienu fotografēšana ir ļoti svarīgs. Bieži vien ēdienu fotogrāfi izvēlas par pamatni fotografēšanai kādus speciāli šim nolūkam krāsotus raupjus dēļus, ko var paši sagatavot dažādās krāsās un tekstūrās vai dažādus audumus. Papildus var izmantot kādus rekvizītus kā piemēram interesantus šķīvjus, glāzes ar ko papildināt un veidot kompozīcijas fotogrāfijā.

Kompozīcija nereti ir viens no svarīgākajiem faktoriem labā fotogrāfijā. Labā ēdienu fotogrāfijā galvenā uzmanība būtu jāpievērš ēdienam, taču apkārtējiem objektiem arī būtu jāuzņem uz sevi daļa uzmanības it kā piesaistot skatienu apkārt kadram un pēc tam atgriežot skatienu atpakaļ uz bildes galveno “varoni” ēdienu. Šie visi sīkumi kopā rada vienu perfektu kadru, perfektu instrumentu klientu piesaistīšanai, ko palīdz Ēdienu fotografēšana.

Ēdienu fotogrāfs zin, ka fotogrāfijai ir jāuzrunā cilvēks, jāpiesaista tā uzmanība un jāizraisa kairinājumu garšas kārpiņās, lai aplūkojot fotogrāfijas tās izraisītu tūlītēju ēstgribu un vēlmi šo ēdienu nobaudīt.

Gardi ēdienu un dzērienu foto ēdienkartēs un reklāmas bukletos.edienu_foto_edienkarte
Kā jau saprotams cilvēks bez ēdiena iztikt nevar un attiecīgo ēdināšanas iestāžu īpašniekiem tas itkā varētu radīt prieka sajūtu. Kad aplūkojam situāciju padziļinātāk ir pamanāms, ka par ēdienu gatavošanu, restorānu un ēstuvju atvēršanu domā daudzi. Tas rada lielu konkurenci it sevišķi mazajiem uzņēmumiem. Konkurence ir dabiska biznesa pasaules sastāvdaļa un no tās nevajadzētu baidīties.

Tieši konkurence spiež mūs reizēm strādāt un censties cītīgāk un smagāk, lai sasniegtu savu mērķi. Ir jāliek taj “strādāt” savā labā! Izpētiet savus tuvākos sāncenšus, restorānus, ēstuves un padomājiet, kas Jums ir labāks kā viņiem un kas viņiem ir labāks kā Jums. Kas spētu palīdzēt apiet citus uzņēmumus un pacelties jaunā līmenī. Iespējams Jums ir nepieciešamas kvalitatīvas ēdienu fotogrāfijas ēdienkartēm, reklāmai, kuras aplūkojot vien cilvēki sajutīs izsalkumu un vēlēsies izdarīt pasūtījumu un nobaudīt gardo maltīti?

Vairums ir ieciklējušies uz interjeru, iestādes atrašanās vietu, kas arī nav mazsvarīgi, bet tieši par kvalitatīvām fotogrāfijām daudzi aizmirst parūpēties un ņemot vērā spraigo konkurenci ēdināšanas sfērā, skaistu fotogrāfiju neesamība bieži vien var kļūt pat par nopietnu iemeslu kāpēc uz Jūsu ēstuvi vai restorānu cilvēki sāk nākt ar vien mazāk. Ēdienkartes ar kārdinošam bildēm rosina apetīti daudz labāk nekā vienkārši ēdienkartes ar piedāvājumu sarakstu. Apskatīt kādus piemērus ar ēdienu foto var šeit: Ēdienu foto galerija

Esiet soli priekšā saviem sāncenšiem un padomājiet par mārketingu, reklāmu, “gardām” ēdienu fotogrāfijām un iespējams tieši Ēdienu fotografēšana ļaus Jums izcelties starp daudziem un kļūs par Jūsu veiksmes stāsta sākumu. Neapšaubāmi saistošas, gardas fotogrāfijas, kas kārdinās cilvēkus kuri tās redzēs palielinās to interesi, piesaistīs apmeklētājus un visbeidzot arī Jūsu iestādes ienākumus.

Iedomāsimies situāciju, ka patreiz pie Jums klienti regulāri reizi stundā pasūta suši. Jums nav fotogrāfiju, jo neesiet veicis ēdienu fotografēšana, bet cilvēki ir informēti par to pieejamību. Un tagad iedomājieties, ka Jums ir ēdienkarte ar skaistām fotogrāfijām, kas vidēji izmaksā tikai apmēram 5 eur līdz 10 eur par fotogrāfiju. Jums ir reklāmas plakāts skatlogā, kas piesaista un netieši aicina ienākt, skaisti bukleti, kas ir izvietoti restorāna telpās, uz galdiņiem vai citās apmeklētājiem pieejamās vietās, kurus ir patīkami pat kaut vai tikai aplūkot. Un pēkšņi cilvēki pērk šos suši nu jau divas vai trīs reizes stundā… un tas ir tikai pa vienu stundu. Praktiski domājot tādu foto pakalpojumu izmaksas par attiecīgo ēdienu Jūs atpelnīsiet jau par vienu stundu, bet fotogrāfiju Jūs variet izmantot kaut mēnešiem vai gadiem. Iedomājieties par cik pasūtījumiem varētu būt vairāk nekā iepriekš par visu dienu kopā. Tas taču noteikti palielinās Jūsu ieņēmumus vai ne?

Produktu foto iepakojumiem
Ir ļoti svarīgi kā Jūsu pārtikas produktu redz patērētājs. Uz iepakojuma kārdinošs, kvalitatīvs ēdiena foto kurā redzams kāds konkrēts pārtikas produkts uzrunās pircēju daudz efektīvāk par produktu neizteiksmīgā iepakojumā bez laba foto. Tieši gardu fotogrāfiju iespaidā nereti cilvēki iegādājas produktus vairāk nekā tiem nepieciešams vai pat nopērk to, ko iepriekš nebija plānojuši, jo ieraugot tos veikala plauktos tas ir piesaistījis uzmanību un izraisījis vēlmi to nogaršot. Ja Jūs spējiet ietekmēt pircēja izvēli par labu savam produktam, tad viennozīmīgi kļūsiet par līderi savā nozarē.

Noskaidro par savu ēdienu fotografēšanu spiežot uz pogas zemāk!

(Visited 469 times, 1 visits today)

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *