Preču fotografēšana 5 kļūdas

Produktu foto
preču fotografēšana

Preču fotografēšana ar katru dienu kļūst aizvien nepieciešamāka veikaliem, restorāniem un citām biznesa nozarēm. Kvalitatīvas produktu fotogrāfijas – tas ir vienkāršs un ļoti efektīvs veids kā iepazīstināt potenciālos klientus ar savu produkciju vai piedāvātajiem pakalpojumiem.

Turpmāk aprakstīšu 5 visbiežāk pieļautās kļūdas preču fotografēšanā:

  1. Nekvalitatīvs attēls. Sliktas kvalitātes fotogrāfija nepiesaista vai pat atbaida Jūsu potenciālos pircējus. Cilvēkam ieraugot preci nekvalitatīvā fotogrāfijā, automātiski rodas asociācijas par nekvalitatīvu preci vai pakalpojumu. Tāpēc ir nepieciešama preču fotografēšana pie profesionāla produktu fotogrāfa. Jo lietojot sliktas kvalitātes fotogrāfijas Jūsu preci visticamāk neviens negribēs iegādāties.
  2. Preču fotogrāfijas ar ļoti spilgtas krāsas fonu. Izmantojot bildes ar pārāk spilgtu fonu tiek novērsta uzmanība no pašas preces. Tāpēc pirms preču fotosesijas, pārdomājiet visas nianses par to kā Jūsu prece izskatīsies uz attiecīgās krāsas fona.
  3. Atspīdums no zibspuldzes uz fona. Interneta vidē bieži var redzēt produktu bildes ar dažādiem zibspuldžu atspīdumiem. Šādā variantā pārlieku liels atspīdums traucē apskatīt preci un rada amatierisku iespaidu par pārdevēju, pakalpojuma sniedzēju. Kā risinājums šādam variantam ir nefotografēt savas preces uz spīdīgām virsmām vai neizmantot iebūvēto fotokameras zibspuldzi.
  4. Nepareizi izvēlēts fons. Gadījumos kad balta prece tiek fotografēta uz balta fona vai pretēji melna prece uz melna fona ir ļoti jāuzmanās, lai prece nesaplūst ar fonu. Šādā fotosesijā ir jābūt pareizam gaismu uzstādījumam, lai fotografējamo produktu varētu viegli pamanīt un saredzēt tā formu, tekstūru un citas nianses.
  5. Uzticēt savu preču fotogrāfiju uzņemšanu draugam/kaimiņam. Ļoti bieži nākas sastapties ar situāciju, kad sarakstoties ar kādu klientu beigu beigās izrādās, ka fotogrāfs ir veltīgi tērējis savu laiku, jo uzzinot cenu par preču fotografēšana, cilvēks pēkšņi nepieklājīgi pazūd pat neatbildot uz vēstuli. Vēlāk atklājās, ka bija radusies doma ieekonomēt uz sava biznesa attīstības rēķina un uzticēt fotografēšanu paziņam, kam ir kāda fotokamera. Taču vēlāk pēc neveiksmīgas pieredzes klients tomēr atkal uzrodas ar ziņu, ka preču fotografēšana tomēr ir aktuāla, jo nav sanācis tās profesionāli nofotografēt.

Ir tikai pašsaprotami, ka šādu problēmu risinājumam ir ieteicams uzreiz doties pie fotogrāfa un veikt preču fotografēšana pēc iespējas ātrāk, jo beigu beigās Jūs ietaupīsiet savus nervus un laiku, bet “laiks ir nauda”, kā zināms.

Profesionāls produktu fotogrāfs visticamāk būs gan izvēlējies nepieciešamo foto tehniku, lai varētu maksimāli parādīt Jūsu preces no to labākās puses gan zinās risinājumus kā uzlabot fotogrāfiju kopējo izskatu tās uzņemot un arī vēlāk apstrādājot fotošopā.

Noslēgumā. Vai zinājāt, ka mūsu smadzenes fotogrāfijas var uztvert 60 000 reizes ātrāk nekā vienkārši tekstus? Atzīstiet, ka tas ir lielisks arguments kāpēc fotogrāfijas varētu veicināt Jūsu biznesa attīstību un veicināt produktu vai pakalpojumu pirkšanu. Pierādīts, ka arī sociālajos tīklos ziņas, kurās ir teksts kopā ar vairākām bildēm saņem vismaz divas reizes vairāk “share” un “like” nekā ziņas bez bildēm. Attiecīgi tādas ziņas piesaista vairāk interesi, vairāk lasītāju un potenciālo klientu, kas vēlēsies iegādāties tieši no Jums.

Ja esiet kāda biznesa īpašnieks, kas lasa šo nelielo bloga rakstu un Jūs izmantojiet internetu pārdošanas veicināšanai – nekautrējieties sazināties ar mani un pastāstīt par savu preci vai pakalpojumu: epasts

preču fotografēšana
Produktu fotosesijas

Noskaidro par savu produktu fotografēšanu spiežot uz pogas zemāk!

(Visited 146 times, 1 visits today)

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *