Priekšmetu foto nozīme mārketingā

Produktu fotosesija
Priekšmetu fotosesijas Rīgā


Priekšmetu foto nozīme mārketingā

Varbūt iepriekš par to neesat aizdomājušies, bet produktu fotogrāfijas ir visur – ne tikai žurnālos un reklāmas baneros interneta vidē, bet arī Amazon, eBay un citās interneta iepirkšanās vietnēs, veikalu skatlogos un pat restorānu ēdienkartēs. E-komercija aug un attīstās, un aizvien vairāk cilvēku izmanto interneta veikalus to lietošanas ērtuma dēļ, kas piedāvā iegādāties preces, neizejot no mājām. Diemžēl, joprojām daudzu interneta veikalu viena no lielākajām problēmām, par ko netiek pietiekami daudz domāts, ir preču attēlu kvalitāte.

Lai veiksmīgi pārdotu preces internetā, ir nepieciešamas
kvalitatīvas fotogrāfijas, jo tās ir, kas rada potenciālajam pircējam vienīgo priekšstatu par preci, kuru viņš meklē vai kuru varbūt pat nemeklē, bet nejauši ir pamanījis. Pētījumi pierāda, ka 99% no veiktajiem pirkumiem ir radušies emocionālās reakcijas iespaidā, nevis no patiesās vajadzības. Tieši redzētā priekšmeta fotogrāfija ir piesaistījusi uzmanību, ļāvusi vaļu iztēlei par tās pielietojumu un rezultātā veicinājusi reakciju to iegādāties. Cilvēki pērk produktus un dažādas lietas, pamatojoties uz sajūtām, kādas viņiem sniedz konkrētā prece, kas ir piesaistījusi uzmanību. Tieši tādēļ, lai pārdošana būtu veiksmīga, uzņēmumiem ir vērts ieguldīt vairāk līdzekļu profesionāla fotogrāfa nolīgšanai, kurš specializējas uz priekšmetu fotografēšanu vai  ēdienu fotografēšanu atkarībā no nozares kurā darbojieties un spēj šos attēlus iedzīvināt ar pareizu apgaismojumu un krāsām, lai potenciālais pircējs tos pamanītu un vēlētos šīs preces iegādāties.

Šādas profesionālas reklāmas fotosesijas ir vērtīgs ieguldījums, kas palielinās potenciālo pircēju skaitu un līdz ar to arī pārdošanas apjomu.

Bieži vien tiek zaudēti potenciālie pircēji pārāk mazu vai nepietiekama skaita priekšmeta vai produkta attēlu dēļ. Ja klients nevarēs kārtīgi aplūkot preci liela izmēra attēlos no dažādām pusēm, tad viņš šo preci visticamāk neiegādāsies. Viens mazs, blāvu krāsu attēls nespēs pārliecināt, ka ir vērts veikt pirkumu, jo pircējs nebūs pārliecināts, vai šī prece ir kvalitatīva un tieši tā arī izskatīties, kad tā tiks saņemta.

Mazi un blāvi attēli neraisa uzticību. Un šādu attēlu izmantošana arī neliecina, ka uzņēmums ir profesionāls. Kosmētika, apģērbi un apavi, dažādas interjera vai sadzīves preces, ēdiens un dzērieni – jebkurai precei, kas tiek tirgota internetā, ir būtiska nozīme vizuālajam izskatam. Spēcīgi un kvalitatīvi attēli ir daļa no iepirkšanās pieredzes.

Lūk, daži ieteikumi, ko vērts ņemt vērā saistībā ar produktu fotogrāfijām:

  1. Priekšmetu foto izmērs

Mazi attēli bez iespējas pievilkt attēlu tuvumā nav efektīvi pārdošanā. Fotogrāfijām ir jābūt liela izmēra (vismaz 2000 pikseļiem garākajā malā), lai jūs varētu izmantot tāluma maiņas funkciju kā arī lai attēlus varētu izmantot visās interneta vietnēs, piemēram, Amazon, eBay u.c.
Ja Priekšmetu foto ir paredzēts izmantot drukātajos izdevumos vai veidot kādus lielus plakātus, tad laba izšķirstpēja ir ļoti svarīga, lai varētu saglabāt maksimāli labu kvalitāti arī 2m lielam attēlam.

Fitness
Produktu foto
  1. Tāluma maiņas funkcionalitāte

Ļoti svarīgi ir pievienot tāluma maiņu jūsu interneta vietnē, lai potenciālie pircēji var pietuvināt produkta attēlu un perfekti parādot preces kvalitāti, tekstūru, redzēt nozīmīgākās detaļas, kas viņus varētu interesēt. Tāpēc svarīgi, lai produkta fotogrāfijas izmērs būtu pietiekami liels un ar labu izšķirtspēju. Tieši tāpēc ar telefonu vai neprofesionālām kamerām uzņemti attēli nav derīgi laba rezultāta sasniegšanai.

  1. Ēnas priekšmetu fotogrāfijā

Ēnu izmantošana produktu fotoattēlos var gan palīdzēt un radīt vēl lieliskāku attēlu, gan arī var sabojāt produkta kopējo izskatu attēlā. Ar ēnu izmantošanu fotogrāfijās jābūt ļoti uzmanīgiem. Slikts apgaismojums var radīt neizteiksmīgas fotogrāfijas, bet labi apgaismota un smalki veidota ēna var pievienot dziļumu un izmēru fotografējamajai precei. Veidojot attēlos ēnas, var izmantot gan ēnu, kas radusies priekšmetu fotosesijas procesā izmantojot studijas zibspuldzes, gan arī digitāli tās pievienot pēcapstrādē.

  1. Fons priekšmetu fotosesijā

Tīrs, vienkāršs fons ir ļoti nozīmīgs, veidojot  Priekšmetu foto interneta videi. Visbiežāk tiek izmantots balts fons, kas ļauj šos priekšmetu attēlus izmantot arī Amazon, eBay u.c. Ieteicams visiem produktiem izmantot vienotu fonu, kas rada papildus profesionalitāti uzņēmuma.

Priekšmetu foto
Priekšmetu fotosesija
  1. Leņķi preču fotografēšanai

Jo vairāk attēlu izmantojat produktam, jo lielāka iespējamība, ka potenciālais pircējs šo preci iegādāsies. Parādiet preci no dažādiem leņķiem, lai potenciālajam pircējam rastos uzticība par preces kvalitāti un nerastos liekas šaubas vai jautājumi par to. Ja tā ir kāda prece ar svarīgām detaļām, tad arī tās ir nepieciešams izcelt no piemērota leņķa.

Kvalitatīva produkta fotogrāfija = pārliecība par preces kvalitāti. Attiecīgi tas palielinās pārdošanas apjomu, jo mazāk pircēju ies meklēt šīs preces citos uzņēmumos.

Albumi
Albūmu fotografēšana
  1. Krāsas preču fotogrāfijās

Pārliecinieties, ka priekšmetu fotogrāfijās ir pēc iespējas atbilstoša krāsa reālajai precei, lai neradītu klientiem vilšanos, saņemot preci atšķirīgā krāsā kā tas ļoti bieži notiek pērkot preces internetā. Krāsu atbilstība viennozīmīgi garantē mazāku iespēju, ka Jūsu prece tiks atgriezta atpakaļ. Profesionāli produktu fotogrāfi krāsu precizitātei izmanto speciālas krāsu paletes un datorprogrammas maksimālai krāsu atbilstībai, kas ļoti noder arī, ja izmantosiet fotogrāfijas drukas materiālos. Sevišķi svarīgi šis ir kosmētikas un apģērbu pārdošanas nozarēs.

Kad runa ir par spridzekļu atmīnēšanu, tad sapieris šķiet loģiska izvēle situācijas atrisināšanai. Tieši tā pat ir ar fotografēšanu – lai panāktu labāko rezultātu, ir vērts uzticēt produktu attēlu veidošanu profesionālam priekšmetu fotogrāfam. Profesionāls produktu fotogrāfs spēs gan kvalitatīvi veikt reklāmas fotosesiju, gan arī tiks galā ar bilžu pēcapstrādi, lai panāktu vislabāko rezultātu. Citādi Jūsu uzņēmums var kļūt kā bumba ar laika degli un tas ir tikai laika jautājums, kad Jūsu konkurentiem parādīsies labāki Priekšmetu foto un tie izstums Jūs no tirgus.
Produktu fotografēšanu iespējams veikt izbraukumā pie Jums vai arī nododot tos produktu fotogrāfam. Jūsu jaunie preču attēli palīdzēs piesaistīt potenciālo pircēju uzmanību, ieviesīs uzticamību preču kvalitātē un tādā veidā palielinās pārdošanas apjomu.

Ja Jums ir nepieciešama priekšmetu fotosesija – droši sazinieties ar mani spiežot uz pogas zemāk!
Poga

(Visited 234 times, 2 visits today)

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *